dota

häj alla norrlääänningar!

idag är en bra dag, det är fredag, wiho! inte för det blir så mkt party för min del, men endå sjävklart skönt med helg.
idag började jag dagen med datakunskap, de vill säga, facebook och bdb, hehhe. väldigt slappa lektioner på datakunskapen, skönt!:) hade två datakunskap på rad ;p
efter datttan så hade jag dubbelpass och svenska, jättesnäll lärare, kerstin, hon gilla ja!:D alla lärare är snälla, gillar dom allihopa, eller aa, dom jag har haft då.

och idag åkte jag även hem själv, med bussen. det gick väll sådär, haha. det är så svårt sånthär när allt är helt nytt, jag kan liksom inte ens berätta var jag bor ? iaf.. tog bussen från skolan till knutpunkten.. skulle jag i alla fall göra med jag råkade hoppa av en busshållsplats innan, men jag hittade till knutpunkten endå, bara att gå igenom statsparken, så vips, var jag där. sen klev jag på buss nummer 5 som går hem till mig, råkade även då kliva av en busshållsplats för tidigt, men de gjorde mig ingenting för ute är det strålande väder och 19 grader varmt :) men den ljusa sidan från att hoppa va på fel är ju att man lär sig till nästa gång. duvet här i storstan måste jag hålla på och byta buss och grejja för att komma hem. krånligt, men det går. jag måste ju satt säga. men nu vet ni i alla fall hur man tar sig från rönnowska skolan hem till mig :) kan va bra att veta? elle..

nu sitter jag här, känner mig stolt över mig själv, fast jag egentligen inte borde, och väntar på att mamma ska sluta jobbet så ska jag tvinga med hon till väla köpcenter, m-å-s-t-e ha nya kläder.

såhär ser det ut där jag sitter just nu.

nu vet ni de också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa fler bilder på nya lägenheten!

2009-09-11 @ 21:40:13
Postat av: amandyy

GLA JAG BLIR GOMMAN!!

2009-09-11 @ 22:31:48
Postat av: fiali

det är så tomt än, hehe. lägger in fler bilder när vi har fått mer ordning :)))

2009-09-12 @ 13:46:19
URL: http://fialii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0