lite onödig info + nödig..

igår var jag på stan med mamma, shoppade litt :) ganska mkycket faktist, känner att det var väldigt länge sen jag köpte kläder så det var väll på tiden. sen virrade vi runt ett tag och letade efter nånstans där vi skulle äta ute.. men det slutade med att vi gick på pizzan bakom hörnet. hehe.

sen åkte vi och hyrde film! självklart tog jag the boat that rocked, absolut bästa filmen just nu tycker jag. jag skrattar och gråter var och vart annat. gud så bra den är, har du inte sett den? SE DEN!!!! och så köpte vi chips och dipp och myste till det:)

när jag vaknade i morse såg jag att patrik hade ringt igår när jag låg och sov :(:( så jag skrev sms att jag sov igår när du ringde, så ringde han igen när jag var ner i tvättstugan, typiskt. måste nog ta och ringa han nu. saknar han min lille patrik...

idag har jag och mamma varit på loppis, hehe.. för jag är på jakt efter en lp spelare, haru en till salu så kan du ju droppa en komentar!

nu ska jag ringa min bästa vän patrik och äta kebabrulle.

Kommentarer
Postat av: slaven

ikv äre fest, kom hem nuu

ingne fest utan fia!!

:(

2009-09-12 @ 15:57:00
Postat av: fiali

buäääh

2009-09-14 @ 19:30:29
URL: http://fialii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0