inte så bra början på dehär..

hejsan hoppsan!

nu är man alltså skåning.. igår åkte jag och mamma bil ner hit, det tog 12 timmar, fett jobbigt.. båda jättesjuka. när vi kom fram packade vi bara ur bilen sen rakt ner i sängen och deckade, för lite hopp om att må bättre idag.
men så blev det inte.

tråkigt att man inte kunde gå första skoldagen idag, det blev sjukan istället. mamma ringde i morse satt båda vi skulle komma in och kolla vad vi har för fel, haha. som alla här i världen tror just nu att om man är sjuk så har  man svin influensan, så vi fick gå in bakvägen och ta på oss muskydd.. sjukt konstigt kändes det, haha, kunde inte göra något annat än att skratta..

så nu har jag kollat svininfluensan och de har jag inte :D men däremot så har jag lunginflamation.. :( satt nu går jag på pencillin och har sovit hela dagen och lär ju göra det några dagar till. så nu vet ni vad jag har för mig dom närmsta dagarna.. vi hörs när jag har något intressant att berätta :) förutom "idag har jag sovit.."

hej

Kommentarer
Postat av: cornelia engblom

jag sacknar dig ! /cornelia engblom linneas syster :P

2009-09-24 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0