bondfångeri

"jag heter sverige jag kommer från mårten" (endast folk som är bekant med camp nyköping på p&l som förstår det roliga i detta..)

vaknade utav en intervju med [ingenting] på p3, lite trevligt sådär :) deras nya låt halelulja är fett bra!
igår satt jag hela dagen med datorn och försökte få till spotify, men det gick inte alls. har just nu världens sämsta internet.. en såndära dingel dongel(vet inte alls vad det heter), ni vet såndär grej så man kan ha internet var man än är. men den suger verkligen, en fet jälva tumme ner!!!

men nu när jag vaknade så fungerade det helt plötsligt.. tack gud tänkte jag då! nu ska jag i alla fall göra frukost och lyssna på promoe's nya platta bondfångeri. jag har inte riktigt lyssnat in den än så jag kommer förmodligen med betyg på den sen! efter frullen blir det en efterlängtad dusch efter en svettig febrig natt. sen vet jag inte alls vad jag ska göra tills mor min kommer hem ifrån jobbet. hon sa igår att vi skulle åka på ikea idag, men vi får se hur det blir med den saken, för hon är också sjuk :( men stackarn jobbar endå. själv latar jag mig hemma.. eller okej det är inte lateri ifall om jag mår jätte dåligt.

klicka på bilden för att lyssna in den!

tracks:
01 morgonstunden
02 bondfångeri
03 hata
04 karln ä garn
05 ettor o nollor (med afasi)
06 grovmaskiga nätet (med sam-e)
07 ge oss sverige tillbaka (med timbuktu)
08 paranojja
09 västerås (med supreme)
10 dom trevande åren (med embee)
11 frigör musiken (med cosmic & supreme)
12 big bang (med allyawan & sam-e)
13 män som hatar kvinnor
14 dekadansken (med per vers)
15 svennebanan remix (med sam-e, allyawan & organismen)
16 skäggig vegan


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman,

Hoppas att du blir piggare nu då du fått lata dig i 2 dagar så att du kan få gå till skolan.

Skickar bilderna som du hade på väggen till vecka + att jag tänkte tömma datorn på dina bilder,

de kommer med ett USB minne till dig.



Hoppas allt är bra / Kram Pappa

2009-09-09 @ 12:19:26
Postat av: fiali

skicka dom inte förrän erica har kommit med den hon har hemma också! ska säga åt hon! men ring innan du skickar så jag vet att du har tagit rätt! sanna kan man aldirg lita på.. hon vill ha dom. hehe.

2009-09-09 @ 12:22:55
URL: http://fialii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon sa att PROMO affichen var hennes.

Men jag kanske kan övertala henne att ge den till dig.

2009-09-09 @ 14:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0