1987

men tjänna!
första skoldagen - CHECK!
oj vilken stor skola, visste mkt väl att skolan är stor, men inte sååå stor.. som ett hav av olika byggnader och våningar, hur ska detta då?

jo idag gick det i allafall såhär; fick jag iaf en rundvisning av rektorn, sen hade jag matte. vi hade bara genomgång, jag satt själv och lyssnade inte för det var saker jag redan kan,  och efter det gympa, var såklart inte med för det får jag inte ens. samma gamla vanliga gympa lall som det alltid varit, sen man var liten, springa runt och göra några helt miningslösa lekar. saknar mariedals gympa lektioner... hade alltid roligt på dom, eller hur linnea & amanda?? :D vi brukade köra skattkammarön, så jäkla roligt :) fast iochförsig så vad det än var på gympan så var det roligt då. eller jaa.. hela tiden på mariedal var som ett enda stort nöjesfällt, varje dag kände man sig som en barn på julafton.. tycker man nu.. men det tyckte man inte då när man gick där. 
iaf så slute vi efter gympan, men jag fick gå till min mattelärare och göra en diagnos jag inte hade gjort, kunde typ ingenting:S men inte så konstigt, har inte arbetat matte på dom två senaste åren.. helt ärligt vet jag inte varför jag ens fick g i matte i nian, jag och amanda bara lallade på lektionerna, låssades att vi jobbade, men de gjorde vi inte. skojja de gjorde vi visst, men 50% latade vi, om inte mer :)

mamma skjutsade hem mig eftersom jag inte vet vilken buss som går hem? hallå hjäälp, måste kolla upp det tills imorgon. kan nog va bra. så nu sitter jag här och äter macka med prickikorv på! eftersom jag skippade lunchen, vill inte sitta där själv liksom.. hallaaaa? ingen pratade med mig under dagen förutom lärarna... haha varför är man alltid ett sånt offer, sist jag började skolan fick jag iaf en vän.. men de kommer väll, har inte varit ensam med min klass än, har bara haft lektioner tillsammans med en massa andra klasser.. alla kanske tkr de är pinit å prata? får vi ju hoppas. bestäm själv om du tycker det gick bra eller inte min första skoldag i denna stad..

nu måste ja pilla i mig en penicillin.. piller.. ett gram kåvepenin rättare sagt, och så ska jag tipsa om fibes, oh fibes! nya platta 1987.
lyssna och njut! klicka på bilden som vanligt.

tracks:

01 dubious
02 love child
03 silly lover
04 new york city
05 love will always find a way
06 run to you ft. kim wilde
07 my calendar ft. björn skifs
08 stuck on you
09 i think i blew it again
10 goodbye sunshine

Kommentarer
Postat av: mandyy

haha lillgomman då! snart kommer dina vänner =D



hahah kom ihåg när vi fick johan som ny mattelärare sista terminen. så sa jag till han att jag hade gjort ut min bok även fast jag hade gjort typ ett kapittel. så han ba : MEN va bra :) då kan du få gymnasieboken och bläddra genom den.

haha skön sista termin i matten iaf (Y)

2009-09-10 @ 17:48:07
Postat av: Anonym

mariedal<3<3<3<3 klart du kommer få nå kompisar snart, men sånt där tar ju ett tag. SAKNAR DIG

2009-09-10 @ 17:48:28
URL: http://linnearing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0