häj bloggän

länge sen... har inte riktigt haft tid med nå bloggande, vet att ni saknar mig men jag återkommer när ja känner tid för det!
tänkte bara berätta lite fun jag har varit med om på sistonde.

varit i england
varit i norge
sakffat en till tatuering
tatuerat
varit på tatuerings mässa
festat
laserhallen
myst med tjejorna på bandsjön
nattbada
blivit singel

ja typppp.. ska ladda upp lite bilder men nu har jag inte tid, måste börja donas för ikväll är det timråland! wei. hörs!
eller juste kanske ska dra till med en dagens låt? kanske nån är lite intrested.. vidrige ajjabajja - slagsmålsklubben & problem - promoe.

Kommentarer
Postat av: sabina

BRA FIA :D:D:D

2009-07-31 @ 21:23:17
URL: http://sejh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0