a piece of my mind.

just för tillfället är jag jävligt arg, känner att det var otroligt länge sen jag var arg, har varit fri den känslan i en evighet, fruktansvärt skönt har det varit.. men just idag fick jag tillbaka den jobbiga känslan.. att vara arg! tummer ner för de säger jag bara..
.................................................. men nu lyssnar jag på musik som gör mig glad.. de börjar kännas lite bättre nu.. nästan så jag kan göra en glad gubbe. NU!:) blev jag glad igen, de var lite smk som klämde ut det sista arga andetaget! denna låt!
ska göra en lista med låtar som gör mig glad! lova.

från emmas bilddagbok, det bästa nån har klämt ut sig på jävlig länge, som picken över i:et just nu:

"har tio varför.

varför:
lever människor ut på ett sätt dom inte ens själva vill?
ha en sån prompt seriös inställning till allt?
ständigt må dåligt istället för att bara tillåta sig själv att må bra?
alltid vara så lagom när ingen ändå vill leva i lådan?
såra andra medvetet?
rata människor det egentligen vill vetas mer om?
intressera sig i andras tragedier?
döma människor utan att ens kunna efternamnet?
inte ge andra chanser?
OCH VARFÖR är alla så elaka mot varandra?


jag må leva ut rejält och vara sjuk i huvet, men är då inte dum i huvet. 
tänk vad mycket roligare om alla kunde släppa sin förväntade standard inställning till allt bara"

därför blir dagens låt idioter - markus krunegård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0