känner att blogga inte är någon sommar-sysselsättning..

tjoho! tro de eller ej men ja skriver faktist i min blogg:O
näråå de va inte ens så länge sen, men känner ingen tid för de.. inte nu på sommaren, förr skrev jag varje dag. aja, nu har jag gjort en fin liten sak här på paint så nu behöver jag inte blogga nå mer på hela augusti:) för nu ser ni vad jag har för mig.

för övrigt så jobbar jag nu, i två veckor framåt, älskar mitt jobb! jag bara glider runt och får betalt för det :)



inte helt säkert på den gröna pricken ;p har bara kommit med förslag om det till crippe, han verkade fett på, lika mkt som jag! hoppas de blir av :) för er som inte vet är det en gratis festival i nyköping, bland annat promoe, lorentz & m.skarias, adiam dymott, lasse lindh, toppen & estet ska dit! och mkt mer bra.

jag har haft mycket roligt för mig på sista tiden, och mycket bilder finns att se, om ni är intreserade så ber jag er att vända er till min facebook.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0